שר הדתות מלכיאלי: "תקציב 70 מיליארד שקל – צריך להתפשר"

המהדורה המרכזית No Comments on שר הדתות מלכיאלי: "תקציב 70 מיליארד שקל – צריך להתפשר"

מיכאל מלכיאלי, שר הדתות מלכיאלי ב'מהדורה המרכזית': "צריך לזכור שהתקציב היה 70 מיליארד שקל, בסוף צריך להתפשר. גם אני במשרד הדתות רציתי עוד, אבל אני מבין שבסדר, יש לנו הישגים. שמח שיש לנו את קול חי ואת אבי מימרן. נכון שמול הערוצים האחרים אין כוחות, אבל צריך לזכור שכל הבעיה שלהם היא בגלל שהלכנו עם הימין. אם היינו הולכים איתם הם היו שותקים. אנחנו אומרים שמילים יכולות להרוג.

ח"כ מיכאל מלכיאלי (שס) צילום: פלאש 90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

שר הדתות, מיכאל מלכיאלי לאבי מימרן ב'מהדורה המרכזית': "הדרישה של השיווין במוסדות פטור והמוכש"ר הייתה דרישה משותפת. הדרישה הייתה לתקן עוול, אבל מי שיעקוב אחרי הדרישות שלנו רואה שבסוף לא כל מה שהיה בהסכם התבצע".

"זה דבר שלקחו במשך שנים שלא כדין וזה יושב. מה שיש בבסיס התקציב הוא איננו רק לאברכים, אלא בשורות בכל התחומים. צריך לזכור שהתקציב היה 70 מיליארד שקל, בסוף צריך להתפשר. גם אני במשרד הדתות רציתי עוד, אבל אני מבין שבסדר, יש לנו הישגים".

על ההסתה אמר שר הדתות: "שמח שיש לנו את קול חי ואת אבי מימרן. נכון שמול הערוצים האחרים אין כוחות, אבל צריך לזכור שכל הבעיה שלהם היא בגלל שהלכנו עם הימין. אם היינו הולכים איתם הם היו שותקים. אנחנו אומרים שמילים יכולות להרוג. אנחנו מנסים לעשות מה שביכולתנו כדי לפעול להסברה. אנחנו צריכים ומשתדלים להנגיש את השירות לציבור, משרד הדתות פועל בתחומים רגישים כמו כשרות ונישואין"

"עובדי המועצה הדתית הם מסורים, חלקם בהתנדבות. כשהיה שביתה, היחידים שלא שבתו הם עובדי המשרד, חלילה להשבית מקווה. צריך לתגמל אותם כראוי. הרב דיעי נבחר לראשות חצור הגלילית והוא מצטרף לרב של גן יבנה. מחר יהיה בבית אל, אחר כך בקריית ארבע. מרן הראשון לציון הנחה אותנו לפעול למינוי רבני הערים"

"אנחנו קוראים לציבור, הרב אריה דרעי דאג לסכום למימון רבני הקהילות. אנחנו נשתתף ב-50%, יש עוד קרן ל-10% לשכר שלהם".

האזינו



0 תגובות